خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

  • ۰
  • ۰


خرید اینترنتی اسپیکر اسمارت بوکس ۲ بلوتوث

سفارش اینترنتی اسپیکر بلولوتوث

خرید پستی اسپیکر،فروش اینترنتی اسپیکر بلوتوثی کوچک و قوی،خرید اینترنتی ارزان اسپیکر گوشی،خرید اسپیکر بلوتوث Smart Box 2،فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری

tntbuy-ir-spiker-bolotoos (4)

خرید پستی اسپیکر بلوتوث اسمارت باکس ۲،این اسپیکربسیار کوچک بوده و دارای قدرت پخش صدای بسیار بالاست،ما این اسپیکر را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم این اسپیکر دارای آلارم دور شدن از دستگاه را دارای که می توان از آن به عنوان کار کیت استفاده کردشما میتوانید به سادگی این محصول را از فروشگاه اینترنتی TNTBuy.irخریداری فرماییدتوضیحات بیشتر را در پایین مطالعه نمایید.

پرداخت وجه درب منزل و پی از کنترل کالا

قیمت:۶۰۰۰۰ تومان

دانلود

tntbuy-ir-spiker-bolotoos (3)

خرید پستی اسپیکر بلوتوث اسمارت باکس ۲

امروز اسپیکر بلوتوث Smart Box 2 رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که تفاوت اصلی این مدل با مدل‌های پیشنهادی قبلی در سایز بسیار کوچک این مدله که حدودا ۳cmx3cm هستش و به نسبت اندازش قدرت پخش صدای بالایی داره.
امتیاز بعدی داشتن آلارم هنگام دور شدن از دستگاه و تمام شدن باتری هستشو اینکه میتونید از اون به عنوان car kit هم میشه ازش استفاده بشه.
توجه داشته باشید ورودی این مدل میکرو USB هستش و سیم شارژر بهمراه پکیج نیست ، اما چون جزو کابل‌های universal بحساب میاد ، امکان دسترسی و پیدا کردن اون خیلی آسونه .

tntbuy-ir-spiker-bolotoos (2)

خرید پستی اسپیکر بلوتوث اسمارت باکس ۲

اسپیکر بلوتوث

خرید پستی اسپیکر بلوتوث اسمارت باکس ۲

پرداخت وجه درب منزل و پی از کنترل کالا

قیمت:۶۰۰۰۰ تومان

دانلود

  • ۹۵/۰۴/۱۰
  • Ali hasanpor

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی