خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید ارزان دستگاه بخور سرد طرح قارچ

فروش اینترنتی دستگاه مرطوب ساز جدید قارچ

بخور سرد قارچ

دستگاه بخور سرد که به شکل قارچ طراحی شده تا هم یک وسیله کاربردی و هم یک وسیله تزیینی باشد. فروشگاه اینترنتی TNTbuy.ir برای اولین بار ما این محصول را برای شما در فضای اینترنتی عرضه کرده ایم . با خیالی آسوه خرید کنید .

قیمت : ۵۵,۰۰۰  تومان ( خرید نقدی: ۴۹۵۰۰ تومان)
خرید پستی

سفارش دستگاه بخور

TNtbuy-ir-gharchh (1)

این دستگاه بخور قابل استفاده در اتاق کودکان ، اتاق خواب، حمام، اتاق اداری، در فضای باز، و غیره میباشد.

هوای خشک تنها اثر منفی خود را بر روی افراد ساکن در منزل نمی گذارد بلکه منجر به تسریع تخریب اسباب و لوازم منزل مانند کفپوش های چوبی و مبلمان و .. هم می شود. بنابراین وجود رطوبت کافی در منزل نه تنها منجر به ایجاد شرایط مناسبتری برای تنفس افراد و بخصوص کودکان و سالمندان و بیماران ریوی می شود بلکه محیط را برای وجود هر اسباب یا وسیله ای در منزل مناسبتر می سازد.

TNtbuy-ir-gharchh (2)

سلامت و پاکی هوای منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. خشکی هوای محیط منزل یکی از عواملی است که می تواند منجر به بروز مشکلات بخصوصی برای افراد مبتلا به آسم و انواع آلرژی ها شود. هوای خشک در کنار سرما و تجهیزات گرم کننده ی هوا که هوا را خشک تر می کنند همگی منجر به خشکی پوست – خشکی گلو و مجاری تنفسی و سینوس ها و دماغ مخصوصاً در فصل زمستان می شوند. بنابراین می توان با بکار بردن راهکارهایی خشکی هوا را جبران نمود و شرایط سالم تری را در منزل فراهم کرد. دستگاه های رطوبت ساز یا humidifier ها راه حلی مناسبی را برای حل مشکل خشکی هوا می باشند.

TNtbuy-ir-gharchh (3)

  • ۹۴/۱۲/۲۸
  • Ali hasanpor

دستگاه بخور سرد طرح قارچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی